10. listopadu 2011

Čtyři nové cloudbustry na Slovensku

Zdravím Vás orgonet,
dnes som dokončil výrobu čtyroch čističov oblohy a posielam Vám ich vzhlad. Títo poputujú do rôznych kútov Slovenska, aby nám pomáhali čistiť oblohu. Ja mám doma tiež jedného už od jari tohoto roku a veru jeho pomoc si aj cením. Cez leto sa tu schylovalo k prietrži mračien, ale u nás to bol normálny dážď. Ale v susednej dedine to narobilo poriadnu neplechu. Mám aj nafilmované video pri daní môjho pomocníka do záhrady len je to na kazete, ale syn mi slúbil, že mi to prerobí na digital, tak potom by som Vám to poslal a mohli by sta to aj zverejniť tým neveriacim čo si myslia , že to nefunguje. 
S pozdravom Váš čitatel Vojtech

P. S. Orognet: Díky, Vojtěchu, skvělá zpráva. 

7 komentářů:

  1. mohol by si umiestnit aj jeden niekde na juh svk pri kn...

    OdpovědětVymazat
  2. Jééééééé, krásnější obrázek jsem již dlouho neviděl!!
    A jak se krásně lesknou, kluci jedni mědění :)
    Alfa

    OdpovědětVymazat
  3. To je dobrá zpráva, na Slovensku je stále ještě (samozřejmě hlavně na Západě Slovenska)DOR paseka.
    Teď ještě ogiftovat nejbližší DT věže, ať nekradou výkon.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Kozma, uz mam aj ja mikro wcb :)
    Som rad, ze nie som uplne sam.
    Anton

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím orgonauty.
    Ty CB-cka jsou hezké,doufám,ze udelají na Slovensku hodne dobré práce.K 11.11.11 jsem taky daroval HHG a 3 TB v konfiguraci.Jeste v noci zacal létat nad mestem vrtulník....ze by náhoda?
    Preji vsem hezkej den.GJ.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné, zajímala by mě vnitřní konstrukce a struktura. Chystáme se vyrobit pár podobných kousků ale vnítřni struktura je teprve ten oříšek. Dále by jsem potřeboval zjistit jak sehnat co nejlevněji nejaké křišťály (pokud možno přez internet). Předem děkuji za rady

    OdpovědětVymazat
  7. prosim ja chci take jeden , moc dekuji , email unrites@gmail.com

    Radim

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.