15. února 2015

Petice proti represívnímu přístupu státu v očkování

Petici je možno podepsat na adrese
http://e-petice.cz/petitions/petice-proti-represivnimu-pristupu-statu-v-otazce-ockovani.html

Petice proti represivnímu přístupu státu v otázce očkování

Autor: Martina Suchánková | vloženo: 10.02.2015 | 2496 podpisů
Poslanecká sněmovna v těchto dnech projednává vládní návrh novely zákona o ochraně veřejného zdraví. Novela v oblasti očkování opět upřednostňuje represi namísto vysvětlování a individuálního přístupu, naprosto se tak vzdaluje podmínkám běžným v západní Evropě. Petice bude uzavřena dne 1. 5. 2015 a předána Poslanecké sněmovně. 

V České republice jsou nařizována očkování proti 9 nemocem. Dosud za nesplnění této povinnosti hrozila rodičům pokuta a dítě nesmělo do mateřské školy. Nedávno se zákaz rozšířil i na dětské skupiny a podle předkládaného návrhu se má vztahovat už i na služby jako je hlídací koutek, mateřské centrum nebo dokonce péče soukromé chůvy.Pokud mateřská škola nebo provozovatel dětského koutku přijme byť jen částečně neočkované dítě, bude jim přímo za toto jednání hrozit pokuta až do výše 500.000 Kč.





Represemi se snaží stát působit i na lékaře. Pokuta až do výše 3.000.000 Kč bude hrozit dětskému lékaři, který neprovede povinné očkování. Zákon nebere do úvahy, že lékař může očkování pouze nabízet, ale nikoliv provádět bez souhlasu rodičů.





Ve většině zemí Evropské unie (např. v Německu, Rakousku a Velké Brtitánii) není očkování povinné. Děti v těchto zemích jsou přitom stejně zdravé jako děti v České republice. Čeští pediatři se tak místo pečujících odborníků stávají nástrojem moci na vynucování očkování. Zákonná povinnost očkovat tak narušuje vztah důvěry mezi rodiči a lékařem, ale hlavně nedává prostor pro zohlednění specifických potřeb dítěte.
Pokuty hrozí i provozovatelům táborů či školám, které jezdí s dětmi na školy v přírodě. Tytéž děti, které spolu mohou chodit do školy a jezdit na kratší výlety, spolu nesmí jet na tábor či jinou zotavovací akci, pod hrozbou pokuty až 100.000 Kč.
Všechny výše zmíněné postihy se netýkají jen neočkovaných, ale všech dětí, jejichž rodiče zvolili i jen individuální očkovací kalendář.
V ČR je každý rok zaznamenáno několik set závažných nežádoucích účinků vakcín. Stát, který očkování nařizuje, se za ně přitom zříká jakékoli odpovědnosti.


My níže podepsaní nesouhlasíme s vládou předkládaným zněním novely zákona na ochranu veřejného zdraví a požadujeme:

1) převzetí odpovědnosti státu za nežádoucí účinky očkování,
2) zavedení výjimek z povinného očkování, ke kterým už před lety vyzval dřívější veřejný ochránce práv Otakar Motejl,
3) zrušení zákazu přijímat neočkované děti nebo částečně očkované děti do dětských kolektivů, protože je to nepřiměřené opatření, které nemá obdoby v žádné z našich sousedních zemí,
4) zavedení povinnosti státu řádně a transparentně zdůvodňovat nezbytnost povinného očkování u každé z nemocí, proti kterým se povinně očkuje,
5) zrušení povinnosti lékaře provést očkování a její nahrazení povinností očkování pouze včas nabídnout,
6) zrušení povinnosti lékaře udávat své pacienty hygienické stanici.
Komu bude petice předána: Petičnímu výboru Parlamentu ČR

Podpis pod petici je nutné potvrdit v následně doručeném mailu.

Petici je možno podepsat na adrese

18 komentářů:

  1. Teď jsem musela řešit tuto otázku,protože máme 5měsíčního syna., Neměla jsem na výběr. Ač s očkováním nesouhlasím,musela svého syna nechat oočkovat! Pro to,abych zmírnila následky po očkování jsem dávala homeopatika. Bůh ví co mu do toho tělíčka pustili. Nejvíc mi vadí,že nevím přesně co vakcína obsahuje a co přesně se po aplikaci děje.Přečetla jsem toho spoustu,ale informace se úplně neshodují,takže v podstatě nevím nic. Myslím,že každá vakcína by měla obsahovat složení a následky. A pak ať se rodiče rozhodnou sami co je podle nich pro jejich dítě nejlepší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dělala jsem vakcíny pro zvířata,ale ty se stejně vyrábějí jako pro lidi. Pěstují se na půdách, které obsahují antibiotika a roztok proti plísni. Je to hotový koktejl. TOhle je ještě fajn,ale pak se umrtvují-inaktivují, roztokem betapropiolakton(to je jed,dává se ho tam malé množství, které se rozloží a nejde nějak dohledat nebo se používá formaldehyd na umrtvení) ,takže tam mohou zůstávat nějaká množství těchto látek. Dále se tam používá thimerosal-organická thiosloučenina rtuti, antiseptikum s germicidním účinkem a hliník- hydroxid hlinitý. Ten je nejhorší,protože se dostává do těla a může se vylučovat pomocí homeopatik či nějakých bylin. To je největší problém-je to i alergen a hodně velký. Můžete si poslechnout Mudr.Elekovou, ta to krásně vysvětluje. To pochopí i laik.

      Vymazat
    2. Gratuluji, jste vražedkyně svého dítěte, své vlastní krve a homeopatika nic nezachrání. Pokud k očkování budou i nesouhlasící lidé přistupovat takto oportunisticky jako Vy, nikdy se nic nezmění a nakonec přijmete i podkožní čip. A dobře Vám všem podobným otrokům tak!

      Vymazat
  2. Orgo, děkuju za to zveřejnění

    Viktor

    OdpovědětVymazat
  3. Skrytá pravda lékaře, nejen o očkování, : https://www.youtube.com/watch?v=Y1M2y3tSzdw
    PS: Nelekejte se maškarního vzezření- vždyť vše je game tady, game o vyšší level, tak proč ne :-))))

    OdpovědětVymazat
  4. Podepsáno, nic menšího udělat nemůžeme.
    Naše děti nám budou vděčné, jaxe říká v jedné reklamě na téma :)
    PS: nejvíce mě fascinuje ten strach očkovaných z nákazy od neočkovaných, když očkování proti tomu "má chránit" :))

    OdpovědětVymazat
  5. nastesti potomka jeste nemam ale rovnou vam muzu rict ze az nakyho mit budu tak ockovani do nej naperou jen prez mou mrtvolu .

    OdpovědětVymazat
  6. ...... navíc zkuste starou dobrou českou metodu zvanou úplatek. Já své děti "očkované" mám. Papírově mě tedy všichni celkem můžou víte co ....... U doktorky jsem to řekla jasně a otevřeně a zeptala se za kolik s bankovkou v ruce. Nicméně petici podepisuji .........

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šikulka :-) Sice úplatky neschvaluji, ale v tomto případě bych je rád dal. Nenapadlo mě to v této situaci. Sám vím, na sobě, jaké očkování je svinstvo, vyhýbám se....a mj. nejsem očkován proti běžným dětským chorobám, které jsou dnes povinné očkovat a heleďme se, neonemocněl jsem jimi v dětství ani v dospělosti, ač jsem byl s nima ve styku s mými malými sourozenci, když je dostali- plané neštovice, spalničky aj. Takže očkování není zcela prevence!
      PS: výstižná je mapa Evropy v očkování, všimli jste si? Východní blok je otravován nejvíce! Proč asi?

      Vymazat
    2. někdo se tu snaží jít po nás po Slovanech, bijme ho a všude.

      Vymazat
  7. Když bude někdo chytrý, otevře si ve větším městě školku pro neočkované děti, očkované tam nebudou smět. Ale bohužel pak přijde škola a to už nevím jak by se řešilo, jedině opět škola pro neočkované, ale pak přijde gympl či učňák a co dál?

    Prostě člověk nemá šanci postavit se očkování, jedině snad ten úplatek ale co když ho lékař odmítne a udá vás, co pak??

    OdpovědětVymazat
  8. Pro Anonymní 16.února 2015 14:37
    Zřejmě nevíš, co v chystané novele je, protože po jejím schválení si školku pro neočkované asi nikdo neotevře - v novele se počítá s finančními postihy pro všechny dětské skupiny, školky, dětské koutky atd., které přijmou neočkované nebo nedoočkované dítě. Dokonce i soukromé chůvy...
    Takže zřejmě očkovací průkaz se stane důležitější dokument než OP, který budeme muset všude nosit s sebou :-/
    Mimochodem, já mám na očkovaní velmi negativní názor, před cca 7 lety jsem se nechala gynekologem ukecat, ať jdu do Silgardu (bylo mi 27, tedy horní věková hranice) - stálo mě to cca 12 tisíc a několik dnů po 3.dávce se mi objevila v noze trombóza cestou na dovču (tehdy jsem nevěděla, co to je) a na zpáteční cestě přišla embolka...přežila jsem jen díky pohotovému zásahu jedné z účastnic zájezdu (lékařka z rychlé)...samozřejmě lékař souvislost s očkováním vyloučil a hotovo. Bohužel, blíže jsem se začala o vakcíny zajímat až když měla dcerka něco přes rok, oočkovaná proti tbc (tehdy bylo ještě povinné) a 4x hexou...od té doby do ní nebylo píchnuto (je jí 5 let), a do té mladší (3 roky) také ne. Ani tetanus... Obě chodí do lesní školky a jestli ti kašpaři tuto novelu přijmou, raději si děti nechám doma a budu učit sama. Nikdo na světě mě nepřinutí moje děti oočkovat.
    Ono, kdyby to opravdu prošlo, tak se celkem logicky nabízí cesta, že mudr vakcínu zneškodní a štempl v očkováku se stejně objeví...oba se pak vyhnou nepříjemnostem...

    OdpovědětVymazat
  9. Ještě mi tak napadlo, sesmolit nějakej papír, že lékař vám garantuje bezpečnost vakcíny a za případné následky ponese plnou zodpovědnost. A to vám teda někdo jen tak nepodepíše. Ale nejlepší je mít to štěstí a natrefit na rozumného doktora, že vás jako oočkuje, budete to mít v papírech a vakcína skončí v umyvadle.

    OdpovědětVymazat
  10. Pokud už dáváte své dítě (i sebe) očkovat, musíte si být jistí, že je absolutně zdravé, tedy že nemá ani rýmu. Já jsem v 15 letech dostala po očkování proti spalničkám právě spalničky + angína (byla jsem oslabená), byla jsem s tím 14 dní v nemocnici. Očkujte jen povinné očkování (žádné žloutenky, encefalitidy nebo chřipky, nedej bůh experimentální očkování - i to jsem byla svědkem), je to hrozné, vadí mi, že očkování je nám vnucováno a naopak očkování proti tuberkulóze, což je závažné onemocnění už se neprovádí (prý je ČR malý trh pro výrobce této vakcíny). Můj syn - 13 let ji ještě v porodnici dostal, za což jsem ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou řeči, radši neočkovat vůbec nic a je klid.
      Všechny vakcíny jsou svinstvo, do jedné.
      A pro děti ještě no fujtajbl kde to jsme,
      rodiče nenechte se ukecat farmablbama a zjistěte si jak si tím projít, jde to

      Vymazat
  11. Tak ja som radšej zaplatil pokutu regionálnemu úradu zdravia, ako by som podplácal lekára. Ak bude štatistika odmietajúcich rodičov alarmujúca, iba vtedy sa s tým dá niečo robiť. Ak by som dal úplatok Mudr.ovi, postavil by som sa do rady očkujúcich rodičov a na podpísanie petície by som nemal morálne právo. A Mudr.i sa potom naďalej vychvaľujú s vysokým percentom zaočkovania.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Morální právo ...... ty jo ty mě teda bavíš :-D hlavně s tou pokutou :-D to teda vůbec nekrmíš systém :-D navíc čeština má tu výhodu, že nemusím podplácet, ale dávám "všimné" neboť si všímám lékařovi všímavosti k mé neochotě nechat očkovat :-D Kurňa já su tak ráda, že jsem v zemi Járy Cimrmana, jelikož a protože smích léčí a je vážně často nemorální :-D

      Vymazat
  12. Všichni lidé podílející se na obchodu s očkováním v budoucnu budou souzeni pro podíl na zločinu proti lidskosti a genocidy na úrovni těžkého válečného zločinu. Za genocidu se dává doživotí nebo smrt.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.